Foretrækker Live Chat
Nu skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på, hvad der er bedst for dig, når du gerne vil have svar på spørgsmål om et produkt eller en ydelse, som du har fundet på internettet. Vi har sikkert alle sammen prøvet at komme ind på et site, finde et produkt, som vi synes om, men samtidigt have mange spørgsmål til det. Men jeg har fundet ud af, at hvis jeg selv har spørgsmål til et produkt, så er det bedst for mig, hvis jeg bruger shoppens Live Chat.
Hvad er Live Chat?
Hvis du ikke ved, hvad Live Chat er: https://www.topcall.dk/live-chat/ Det er der gode grunde til: For det første, så skal jeg ikke sidde og vente med en telefon ved øret i lang tid. For det andet, så bevirker butikkens Live Chat, at jeg lige tænker mig lidt ekstra godt om, inden jeg formulerer mine spørgsmål. Og det betyder igen, at jeg får bedre svar. Det er vigtigt at spørge korrekt. Fx så er det ikke så god en idé bare at spørge, om shoppen har den specifikke vare på lager i andre størrelser eller farver.
Gode og præcise svar
Du vil garanteret få et svar, der lyder i retning af: ”Ja, det har vi. Hvilken størrelse og farve skal du bruge?” Det er bedre og mere præcist at spørge: ”Har i varen i størrelse 40, hvid farve?” Live Chatten vil helt sikkert svare på en af følgende to måder: ”Ja, det har vi. Kan jeg hjælpe dig med andet?” Eller: ”Nej, det har vi desværre ikke, men vi forventer den hjem i størrelse 40 om en uge. Skal jeg lægge en besked om, at du vil reservere en?” Spørger du lidt mere præcist, så vil du ofte få oplysninger hurtigt, som kan være værdifulde for dig – og som i længden sparer dig tid. Derfor er jeg glad for at bruge Live Chat, når jeg er i tvivl.